czwartek, 28 stycznia 2016

20. Telefon

-Fran, kocham cię-musnął jej usta
-Myślałam, że będziesz zły..-Spuściła wzrok Francesca
-Sama sobie dziecka nie zrobiłaś-Stwierdził Diego, a Leon zaczął się śmiać-Co?-Zapytał Diego kierując pytanie do Leona
-Komicznie by to wyglądało-Stwierdził Leon wybuchając jeszcze większym śmiechem.
-Ej!-Zaśmiała się Fran.

*19:30*
*VIOLETTA*
Właśnie jemy kolację. Zadzwonił do mnie telefon.
-------------------------------ROZMOWA TELEFONICZNA---------------------
Violetta: Hallo?
Ludmiła: Vilu?
V: Chwila, Ludmiła?-Nie dowierzając
L:No Ludmiła-zaśmiała się
V:Kiedy my ostatnio rozmawiałyśmy?-Zapytałam
L:Ok. 3 lata temu
V: Mam pomysł
L: Mam się bać?-Zaśmiała się
V: Nie... za 5 dni wracam do BA i spotkamy się.
L: ok....chwila, jak to wracasz?
V: Jestem w Sewilli, spokojnie, szczegóły opowiem ci na spotkaniu
L:Dobrze, masz mój numer, jak wrócisz i będziesz chciała się spotkać do zadzwoń, pa
V:Ok, pa
----------------------KONIEC ROZMOWY------------------------------------------
-Kto dzwonił?-Zapytała Tini jedząc kanapkę
-Ciocia Ludmiła, poznasz ją jak wrócimy do BA-Odpowiedziałam biorąc łyka herbaty.
-Dobze-Odpowiedziała Martina
-A  ja kiedy ją zobaczę?-Zapytał Leon
-Kiedyś na pewno-Zaśmiałam się


*RANO*
*VIOLETTA*
Od godziny nie śpimy. Jeszcze 4 dni do powrotu. Nie mogę doczekać się spotkania z Ludmiłą. Dziś jest dość ciepło, więc postanowiłam ubrać się trochę lżej. Ubrałam to:

Martinę ubrałam w to:

Dziś idziemy zwiedzać...nie mogę się doczekać...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziś nieco krócej...ale ferie się kończą i mam mniej czasu....
Mam nadzieję, że się podoba...

                                                                                                                                              Buziaki

7 komentarzy:

  1. Świetny :)
    Czekam na więcej i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały;)
    Czekam na kolejny<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze krotki ale i tak swietny :-) No spotkanie z Ludmila sie nam szykuje :-) Bardzo mnie cieszy reakcja Diego :-) Czekam na nexta :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiaku bo ja nadrabiam wszystkie! Jeszcze tu wrócę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytnęłam już wszytkie!
      Diego się cieszy!
      Będzie dziecko!
      Super!
      Viola spotka Ludmiłe!
      Super!

      Czekam ☺
      Na :D
      Next :)
      Żela ❤

      Zapraszam do mnie chcesz link? Jeśli tak to mi odpiszesz?

      Usuń