sobota, 9 stycznia 2016

19. Muszę ci coś powiedzieć

-Wynik jest pozytywny!-Krzyknęła przez płacz i przytuliła się do mnie
-Czemu płaczesz?-Zapytałam
-Booo... Diego nie zaakceptuje dziecka...-szlochała
-Nie bój się, możesz na nas liczyć-Odpowiedziałam
-Dziękuję-podziękowała
-Co tu taki hałas?-Zapytał Leon wchodząc do salonu.
-Zostaniesz wujkiem-Zaśmiała się Fran
-O kurde-usiadł obok nas-Diego wie?-Dopytywał
-Nie, ale jutro przyjeżdża, będę musiała wynająć nam pokój.-Skwitowała
-O nie, nie moja droga-Powiedziałam poważnie
-Co? Dlaczego?-Zmartwiła się
-Zostajesz tu.-Zaśmiałam się
-Nie chcę sprawiać problemu...-Zmartwiła się
-Nie sprawisz, prawda Leon?-Upewniłam się
-Jasne-Zaśmiał się i przytulił kuzynkę
-Dziękuję wam, idę się położyć, jestem zmęczona, pa-pożegnała się z nami i poszła do pokoju.

*RANO*
Rano obudziła mnie Martina.
-Mamo!!!!-krzyknęła, ubrałam szlafrok i poszłam do niej, Leon szedł za mną.
-Słucham?-Zapytałam będąc w jej pokoju.
-Miałam dziwny sen-Przytuliła się do mnie
-Jaki?-pogłaskałam ją po włoskach
-Śniło mi się, ze urodziłaś mi siostrzyczkę, ale nie miałaś dla mnie casu-Podbiegła do Leona
-Jesteś naszą malutką córeczką, zawsze mamy dla ciebie czas-Podniósł Tni
-Tak?-Upewniła się
-Tak, córeczko tatusia-Zaśmiał się Leon.
-Kocham cię tatusiu-Martina mocniej przytuliła się do Leona-Mamo chcę się już ubrać-Powiedziałam
-No to chodź, ubierzemy-Wzięłam ją od Leona i ubrałam w to:

\
Gotowa wybiegła z pokoiku i pobiegła do Leona który przeglądał coś w telefonie.

*POŁUDNIE*
Właśnie skończyliśmy jeść obiad i wróciliśmy do pokoju. Leżymy z Leonem i Tini na łóżku.

-Kocham was-szepnęła Tini i wtuliła się w Leona. Po 5-minutach spała jak zabita. Udaliśmy się do salonu. Francesca siedziała i patrzała na godzinę w telefonie.
-Diego zaraz przy...-nie dokończyłam, bo przerwało mi pukanie do drzwi.
-Diego!-pisnęła Fran biegnąc do drzwi. Otworzyła. Pocałowała Diego na przywitanie.
-Tęskniłem-wyznał Diego po oderwaniu od Fran
-Ja też-przytuliła się do niego-Ale muszę ci coś powiedzieć...-spuściła głowę
-No mów--przytulił ją mocniej
-Jestem w ciąży-powiedziała na jednym wdechu
-Fran...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No więc, mamy 19 post! Było 5 komentarzy jest next. Jesteście wspaniali.
Buziaki  
6 KOMENTARZY=NEXT

4 komentarze:

  1. Oj taki krotki :-( Ciekawe jak Diego zareaguje na ta cudowna wiadomosc czy bedzie szczesliwym tatusiem jak nasz Leon. Czekam z niecierpliwoscia na kolejny rozdzial :-) pozdrawiam i zapraszam do mnie :-*

    OdpowiedzUsuń